OS Hoppning 2024

Karamell M & M var ett himla sött namn på en häst (senaste japanen). Såg fint ut. Missat början så får gå tillbaka och kolla resten sen, men HvE har klarat sig? Bra. Det får jag gärna spoilat så mina nerver inte blir helt körda. :nailbiting:
 
Jäkla app! Jag tvingades nu byta till femman och missa intervjuer plus tvingas se reklam för att appen bara laggar hela tiden! :rage:
 
Nu har jag inte tittat på all hoppning men jag tycker inte direkt Henrik Johnson gör ett bra jobb
Bättre än SVTs ridsportskommentator javisst men nu är ju inte det så svårt att överträffa
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blir inget OS för Jens Fredricson, 56. Detta på grund av en lindrig skada på hästen Markan Cosmopolit. – Tiden rinner ifrån oss...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 776
Hoppning Jag tycker hoppning behöver en egen tråd för att följa ekipagen den sista tiden fram till OS och under OS. Det uttagna laget...
64 65 66
Svar
1 303
· Visningar
65 996
Senast: Novali01
·
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 785
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp