OS Hoppning 2024

Jag tänker absolut Malin kan ha medaljchans, hon har ju ofta bra resultat i GCT. Större chans i detta formatet med, när resultatet nollställs mellan omgångarna. Hon var ju faktiskt också i omhoppningen förra OS individuellt (även om hon kom sist av de i omhoppningen).

Vet att hon inte är superpopulär på buke, men jag hoppas hon får chansen på måndag :)

Jag tror att hon har chans hon också. Hon och Indy är inte lika stabila som övriga men har en hög topp!
 
Jag tror det beror mycket på hur banan ligger hur fort Malin kan rida i omhoppning. Hon har ju haft rivningar i många GCT omhoppningar detta året när hon gått in för att kunna vinna.
 
Mexikos lag är borta
IMG_5250.jpeg
 
Är det nån mer som inte hör nån kommentering på hbo? Alla andra språk är i full gång men inte svenska :/
 
Åh, jag som såg fram emot att få se den mexikanska ryttaren som kommit in som typ femte reserv och inte red professionellt till vardags igen 🥲
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Det blir inget OS för Jens Fredricson, 56. Detta på grund av en lindrig skada på hästen Markan Cosmopolit. – Tiden rinner ifrån oss...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Okej går rätt på sak. Igår var jag och provred 2 stycken ponnys. Både superfina i samma prisklass. Jämngamla. Första jag red var...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 778
Hoppning Jag tycker hoppning behöver en egen tråd för att följa ekipagen den sista tiden fram till OS och under OS. Det uttagna laget...
64 65 66
Svar
1 303
· Visningar
66 024
Senast: Novali01
·
Gnägg Det kan ju inte bara vara jag som gärna kryper ner i soffan och tittar på lite häst? Jag har påbörjat en lista med hästrelaterade...
2
Svar
34
· Visningar
4 786
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare
  • Föräldrar till barn som rider

Omröstningar

Tillbaka
Upp