Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får se om vi får nåt svar av SaraHur vill de ha den ökade galoppen? Tycker kommentatorn säger på varenda en att de kunde satsat mer i den.
Fullt flås men då riskerar det kanske att bli en liten terrängrunda runt domarkurerna inlagt i dressyrprogrammetHur vill de ha den ökade galoppen? Tycker kommentatorn säger på varenda en att de kunde satsat mer i den.
Jo men det är ju bara en långsida och de måste ju kunna få tillbaka dem med.Får se om vi får nåt svar av Sara
Jag antar att de har kapacitet att länga galoppsprången ännu mer.
Ja absolut, det är förmodligen skitsvårt! Men jag tänker lite som med Collett, det såg ut som hon fick tillbaka på typ ett galoppsprång. De bästa kanske vågar trycka på lite mer.Jo men det är ju bara en långsida och de måste ju kunna få tillbaka dem med.
Jo men det är ju bara en långsida och de måste ju kunna få tillbaka dem med.
Sändningarna börjar 10:20.Vilken tid går terrängen imorgon?
10.30-15 nåntingVilken tid går terrängen imorgon?
Kul att se att det går att rida OS utan sporrar och kandar också Förstår inte varför det ska vara obligatoriskt i "vanlig dressyr" när vissa hästar går bättre utan.
Men vad har det med kandar och sporrar att göra?Men du kan inte jämföra fälttävlansdressyrens hästar med dressyrens- de är ju inte dressyrhästar och använder inte sin kropp som en GP häst ska göra, och ska inte göra det heller. Fälttävlansdressyren är ju mer som en vanlig tävling som man kan se , finns blandat och så ibland lite guldkorn som ser väldigt fina ut-på den nivån.
Smalt och spetsigt hinder ner i vattnet har jag inte sett så ofta, spännande att se hur det rids.Visa bifogad fil 149990
Nej sorry, tittade på telefonen först då såg det ut som en vanlig tripplebrush och det var det ju inte såg jag nu på datorn Är den täckt hela vägen tro?Smalt och spetsigt hinder ner i vattnet har jag inte sett så ofta, spännande att se hur det rids.Visa bifogad fil 149990