Står att det var under ett träningspass på OSJag fattar inte riktigt, har det skett nu under OS eller vid tidigare tillfälle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Står att det var under ett träningspass på OSJag fattar inte riktigt, har det skett nu under OS eller vid tidigare tillfälle?
Var tittar du om du har Lucinda?Har du också Lucinda?
Och fråga till ni som har lite koll, hur ser Sveriges chanser ut nu i fälttävlansklassen? Känns som att vi ligger lite långt bak efter dressyren, men terrängen kan ju vara rätt oförutsägbar också såklart och ändra ställningen snabbt.
Är väl ok så länge alla 4 ben är innanför?Hur är det med flaggorna, kan de riva dem utan att få straff?
Jag som tyckte jag läste utan att se det någonstansStår att det var under ett träningspass på OS
Hur är det med flaggorna, kan de riva dem utan att få straff?
Ja om hästen ätt tillräckligt innanför. Bedömningsfråga.
Men tyvärr verkar Sofia ha 15 straff nu för att ha hamnat för långt ut .
Det var bildtextenJag som tyckte jag läste utan att se det någonstans
cbc (Kanada)Var tittar du om du har Lucinda?
Hon rev en flagga men det kom inte up något som fel, de har sett filmen efteråt.Var det för att riva en flagga? Hon stod ju med 0 fel tidigare....
Var det för att riva en flagga? Hon stod ju med 0 fel tidigare....
Varför då? Allt kan ju hända fram tills sista hindret på hoppbanan.Äsch då. Ja då är ju Sverige definitivt chanslösa i medaljstriden.
Varför då? Allt kan ju hända fram tills sista hindret på hoppbanan.
Vad är det för stam?Har fått veta att Karin Donckers fina hingst går att få tag i på fryst. Vet dock inte om det går att få till Sverige. Väldigt fin prestationsstam
Sara sa nu att huvud, hals och bog ska vara innanför och att bakdelen ska hoppa hindrets höjdÄr väl ok så länge alla 4 ben är innanför?
googlade snabbt och verkar vara kroppen innanför om jag fattar rätt