OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

Nja? Hade de inte köpt den innan OS om Minna ville ha den?
Den är inte billigare nu liksom.

Jag läste att Minna köpt in sig på Tabasco som gick rätt bra på UVM.

Jaså? Jag såg bara klipp från svenskarnas ritter i samtliga grenar, men då får jag kolla noggrannare. Tack!

Divas härliga flaxöron! Det fanns en fux i GP för några (flera) år med ännu större och flaxigare öron, vad tusan hette den?? Har ett vagt minne om att det också var ett sto.

KL

Nån mer än jag som stör mig på kommentatorn (inte dressyrtränaren)?
Håller inte koll på resultatlistor, säger fel, säger konstiga saker (82 komma procent??) etc....släng hellre in nån som inte kan nåt om hästar men kan hålla koll på informationen :mad:

Knapp.

Vilken underbar kür Laura har... Hakuna matata-viskningarna genom ökningen var helt underbar :D

Divas härliga flaxöron! Det fanns en fux i GP för några (flera) år med ännu större och flaxigare öron, vad tusan hette den?? Har ett vagt minne om att det också var ett sto.

Warum Nicht hade mycket flaxiga öron, men är väldigt mycket valack:).

Tror det var en amerikansk häst som hade flaxiga öron. Världscupfinalen i Göteborg tror jag den deltog i, men minns inte vilket år!

Men gud så fint att hon var så glad!

edit: Laura, alltså. Hon började ju gråta precis efter sista halten, och såg otroligt nöjd ut med sin häst!

Jag har aldrig haft Laura B och Mistral som favoriter och visst jobbar ho som en gnu där uppe på ryggen med idag infann sig faktiskt en viss magi i küren! Det bästa jag sett av dom helt klart. Håller också med om Hakuna Matata-viskningarna i travökningarna är underbara!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka