OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

Nejdå, det var ju precis vad vi pratade om här - att dressyr är så mkt lättare att förstå sig på än brottning! ;)

Om jag hade DH skulle jag bo i stallet. Vilket fantastiskt djur. :love::love:

Men jisses vad Helen för jobba med DH. Visst såg det inte så jobbigt ut på världscupfinalen? Betäcker han månne?

För mig får Uthopia helst slå Parzival. Men jag tror på Valegro-Parzival-Uthopia.

Nä han har sett okaraktäristiskt slö ut. Kan vara så att han betäcker, han lär ju vara ganska så het nu med resultaten han har haft i vår.

Helst får Damon Hill också slå Parzival, så Valegro - Damon Hill - Uthopia. Adelinde får gärna komma femma. :)

Förresten, kommer Minnas man att köpa Uthopia nu tro? Eller Valegro? Enligt Eurodressage har en känd ryttare redan bokat en provritt på Valegro - är det månne Minna?

*kl*

Diva Royales öron :love:

Synd på lite raka bakben i ökningarna men övertramp har hon iallafall utan att se en mil lång ut. Lyckost den YR som äger henne och ska ta tillbaks henne efter OS. Gissar på matchning mot Rio.

Senast ändrad:

Är det någon mer än jag som tänkt på att ALLA ryttare sitter och inspekterar hästens öron under hela ritten?

Exakt. Ska lätt säga det till min tränare: - alla i OS kollade ner så då kan jag också göra det!:D

kl

Kommer man kunna se alla ritter i efterhand senare? Någon med koll? Blev kär i den där Fuego vid WEG i Kentucky (?) förut men hann inte hem för att se den ritten idag, jävla skit.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka