OS-dressyren

Sv: OS-dressyren

Åhh nu börjar min favvoryttare! Håller tummarna och hoppas på en andra plats för honom men jag tror tyvärr som flera andra att Parzival kommer tvåa!

De försökte men Hester belånade sin gård och köpte hästen (eller delar av den) på egen hand för att säkra den över OS. Det var storyn Eurodressage körde i december, anyway.

Är det Minna som har köpt Tabasco? Gud vad kul om den hästen stannar i Skåne! :D

*kl*

Visserligen sitter jag och småfryser, men hittills flera rys nu under Hester och Uthopias kür..

KL på mig själv

Om inte domaren vid K hade haft Damon Hill på under 80%, hade DH legat före Mistral. Poängen är ganska jämna överlag idag (bra!) men ibland undrar man ju. Vem sitter vid K?

Om inte domaren vid K hade haft Damon Hill på under 80%, hade DH legat före Mistral. Poängen är ganska jämna överlag idag (bra!) men ibland undrar man ju. Vem sitter vid K?

Eftersom juryn bara har skrivits ut för första tävlingen så antar jag att de sitter på samma platser hela tävlingen?

KL De klippte ju in brottning i sndningen för en stund sen. Jag undrade nästan om vi var där igen, för Laura B ser mer ut som hon går en brottningsmatch än rider. Bryskt, starkt och tungt. Vart är lättheten?? (Laura och Mistral höjris hör i vanliga fall till mina favoriter, men under OS har jag inte känt igen dem alls)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka