OS 2012 Hoppning

Sv: OS 2012 Hoppning

Haha tack. Tyckte jag läste så noga men såg nu att du till och med skrivit det på just denna sida. :o

Däremot märkte jag att länken till tablån som jag postat tidigare inte funkar, men senaste uppdateringarna finns på:
http://www.svt.se/os/tabla/
Och sen kan man välja bara ridsport (på den undre menyn), så visas bara ridsportsändningarna.

Ja precis, de sänder redan nu på Kunskapskanalen. Läste nånstans att de skulle hoppa mellan KK & SVT1 också, får väl se.

kl

Hmm, ukrainaren piskade på sin häst tre gånger i följd innan vattenhindret, såg väl sådär ut :/

Fin runda ändå av dem!

Såg inte det med spöet och är glad att jag inte var så fokuserad... Känner inte att jag orkar se så många fler spörapp i OS.

Hur höga är hindren idag? Framförallt det röda hindret efter trekombinationen ser ju megahögt ut.

Ukrainare som utdelade tre snabba spörapp i följd på sin häst innan vattenhindret - såg väl sådär trevligt ut ... :mad:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Precis på dagen tre månader efter min ridolycka så fick jag äntligen möjlighet att komma upp på en hästrygg igen! :banana: Det var lite...
Svar
0
· Visningar
786
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 240
Senast: Magiana
·
Träning Hej (Jag har letat lite i forumen men har inte hittat någon tråd som kan "hjälpa" mig) Jag har en fjortonårig connemara valack som...
Svar
11
· Visningar
1 164
Senast: Bosmma
·
Hästvård Vill börja med att förbereda er på att det kommer bli många frågor i samma tråd, och troligen väldigt långt :p I alla fall, ska...
Svar
15
· Visningar
2 869
Senast: Trix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod