öroninflamation

Status
Stängd för vidare inlägg.
N

nogat

Får /bör man skicka sina barn till dagis med öroninflamation om dom är pigga, ej ont, glada feberfria och går på pencelin? eller är det smittsamt?
Läkaren vi var hos sa att själva inflamationen kan sitta i flera v. men skall jag ha han hemma då?

Sv: öroninflamation

Du behöver inte ha honom hemma så länge,bara så länge han har feber och allmäntillståndet är nedsatt, tänk på att de små liven kan bli himla trötta av antibiotika, så han kanske inte orkar så mycket.:bow: :bow: :bow:

mvhR

Sv: öroninflamation

tack. jag tror inte varken jag :angel: eller sonen skulle tycka att det var så kul att vara hemma flera v då han älskar sitt dagis och frågar efter det varje dag.
Han skall bara käka pencelin i 5dagar och dom är snart slut så han kommer gå först efter det till dagis.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 836
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Fortsättning från VGV Kids. Vi träffade en sköterska på närakuten som verkade oroad. Hon verkade inte riktigt få grepp om varför han...
Svar
12
· Visningar
2 145
Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
782
Senast: animalasia
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 583
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar