Status
Stängd för vidare inlägg.
E

evrebellma

Ska ha mens på fredag och har då inte haft sex på 1 1/2 vecka..
Ska testa mig, för kroppen känns inte riktigt hundra.:(
Så håll tummarna nu för mig att det inte ska va ngt. Hade velat, men det är Helt fel tidpunkt..
 
Sv: Orolig

usch jag är med orolig, satan har mens men som du sa så känns kroppen inte alls 100%...

brösten har växt men inte magen.... :confused:
 
Sv: Orolig

magen växer inte förrän i vecka 15-20 eller så.

För det första, om man inte vill ha barn så skall man se till att skydda sig, så det är ju extremt klantigt att ens hamna i ofrivillig gravidsitsen. Om man nu ändå gör det, se t ill att ta reda på om ni är gravida så fort som möjligt, en sen abort är om möjlitg ännu svårare än en tidig.
 
Sv: Orolig

Jajaja....De som blir planerat gravida och inte vill behålla barnet är nog medvetna om att de har varit klantiga.
Jag blev oplanerat gravid men valde att behålla barnet.
Men jag vet att det kan hända.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har i flera års tid ätit minipiller för att inte få mens, eftersom jag inte klarar det. Idag har jag dessvärre haft...
Svar
14
· Visningar
1 952
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 636
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 289
Senast: Madalitso
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 149
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp