S
snuffo_12
Tyckte min lille ömmade/var stel i frambenen/t när jag tog ut hästarna i morse. Höll ett öga på honom när han var i hagen, han sprang och gick och betedde sig som vanligt. Fast jag tycker det ser ut som att han är stel i frambenen/bogen, men jag är absolut ingen expert och kan mycket väl ha fel om att det sitter i bogen. Har känt på hovarna och tyckte inte de var varma, men ska vänta tills mamma kommer hem då får vi gå ut och kolla igen. Vet egentligen inte vad jag vill med tråden, bara skriva av mig. Han, hästen alltså, brukar aldrig vara dålig och jag är så fruktansvärt orolig. Inget får hända min bäste vän. Känns som att det är mitt fel, men jag kan inte komma på vad jag jag tänkas ha gjort fel.
Någon som kan ha något tips på vad jag kan göra mer? Han är inne nu och står på en tjock bädd. Har känt på benen men ingen reaktion, dock tyckte jag han var lite stel när jag lyfte upp en hoven, men jag vet inte. Blir så orolig när sånt här händer att det känns som att jag glömmer bort allt jag kan och blir så väldigt osäker.
Någon som kan ha något tips på vad jag kan göra mer? Han är inne nu och står på en tjock bädd. Har känt på benen men ingen reaktion, dock tyckte jag han var lite stel när jag lyfte upp en hoven, men jag vet inte. Blir så orolig när sånt här händer att det känns som att jag glömmer bort allt jag kan och blir så väldigt osäker.