Fibusen
Trådstartare
Sambons syster hade beräknad förlossning den 10 mars,inget hände,och så som jag fattade det så skulle hon in den 24 och tala med läkaren om en igångsättning,men hon åkte in den 23 efter att slemproppen gått,och efter det har ingen hört ett endaste ord av henne! Svärmor ringer ofta hit och hör om vi har hört något,men nej,vi har inte det... Vi börjar faktist bli oroliga här hemma att det har hänt något,hon lovade att höra av sig till sin mamma (svärmor) när det var klart,eller så skulle hennes sambo ringa om hon inte kunde,men nu verkar hon ha försvunnit från jordens yta,i natt/morgon bitti är det 4 dygn sen.....
Orolig att det hänt henne något,eller barnet...
Hon bor inte i Sverige heller,så det är ju inte bara att "ringa och kolla heller"...
Jag har NOLL erfarenhet att förlossningar och så,men att vara helt borta i 4 dagar? Eller oroar vi oss i onödan?
Orolig att det hänt henne något,eller barnet...
Hon bor inte i Sverige heller,så det är ju inte bara att "ringa och kolla heller"...
Jag har NOLL erfarenhet att förlossningar och så,men att vara helt borta i 4 dagar? Eller oroar vi oss i onödan?