K
Kissy
Idag skulle jag ta in min häst och tvätta benen/hovarna (pga lera i hage) Efter dålig väder och säkert många har problem med hagarna nu för tiden antar jag.. Men iaf när jag skulle lyfta fram höger hov för att krafsa och blev chockad.. har tyvärr inte bild på det men det är svårt att förklara men skor sitter som det ska men mellan ballar till skor är det inte ball där utan bara en "väg" mellan både ball till skor.
Det luktar ingenting och min häst haltar inte men jag är ändå orolig och ska ringa till en hovslagare imorgon och få honom att komma till helg (min häst ska ändå få ny skor) men är ändå orolig så hovslagare kanske kan säga vad det är för något.. dom 3 hovarna är bra i skick men inte den hov som jag berättar nu. Den hov var bra igår men hur kan det bli så nästa dag??
Hoppas att ni kan förstå vad jag menade.
Kom med svar så att jag kan lugna ner mig
jätte tacksam för svar
Det luktar ingenting och min häst haltar inte men jag är ändå orolig och ska ringa till en hovslagare imorgon och få honom att komma till helg (min häst ska ändå få ny skor) men är ändå orolig så hovslagare kanske kan säga vad det är för något.. dom 3 hovarna är bra i skick men inte den hov som jag berättar nu. Den hov var bra igår men hur kan det bli så nästa dag??
Hoppas att ni kan förstå vad jag menade.
Kom med svar så att jag kan lugna ner mig
jätte tacksam för svar