Traxxiefride
Trådstartare
Vi kastrerade våran 1-åriga hahund för två dagar sedan. Förväntade oss att han skulle piggna till fortare mn vad han gjort. Hela gårdagen (dagen efter operationen) har han bara suttit eller legat. Några få små ryck har han orkat med när vi varit ut. Vi for in till veterinären för en extra koll och där kom vi fram till att han fått hotspots på pungen också. Han är helt förändrad just nu och jag vet inte om det är för att han är trött men han blir inte glad för de sakerna som han kunde bli glad för tidigare. Till exempel så brukar jag börja sjunga busigt, och hans reaktion blir vanligtvis att hämta en favoritleksak. Men nu har han inte ens brytt sig och stirrar bara på mig som att jag är dum i huvudet. Inte ens en reaktion på svansen. Blev så ledsen att jag började gråta igår kväll på hur annorlunda han betet sig i kroppsspråk och allt. Är precis som en ny hund.
Vad är era erfarenheter? Är detta bara nu i början? Tror ni det blir som vanligt? Jag saknar min hund.
Vad är era erfarenheter? Är detta bara nu i början? Tror ni det blir som vanligt? Jag saknar min hund.