Minerva

Trådstartare
Ville bara visa min lilla ängel :p
Han är inte min egen...utan skolans...
Men han är underbar för det :D
Albin.JPG
Albinen.JPG

Sv: Orm ;P

hehe nä inte ful söt
bara söt :p hehe inte behöver du rysa han är så snäll så :p

Har aldrig gillat ormar och dom gillar inte mig heller :D :angel:

hehe okej :p ja då kan jag förstå det :p
fast jag har inte heller gillat ormar hela livet...
det va när jag praoade här på skolan jag nu går på som jag höll i en orm för första gången..å jag blev förälskad! det va faktiskt ALbin jag höll i då...+ en stoor Boaorm :p men dom finns inte kvar här längre...dom va lite elak :p
Men nu älskar ja ormar jätte mkt :D :love:

Jepp! Vill ha en hel hög med majsar och massa andra ormar nån gång :love: När jag blir tillräckligt rik ska jag minsann ha mig ett reptilrum! :banana: :D

Själv är jag lite emot alla dessa framavlade morpher. Tycker att ormarna ska se ut som dom gör i det vilda.

Ok.

Själv har jag inget emot det så länge ormarna mår bra, mår de dåligt av det så är det strängt emot :) (fast iofs - så okunnig som jag är bland ormar så vem vet... :crazy: )

jag har inte heller ngt emot det...som gul_zebra sa...så länge dom inte mår dåligt av det :cool:

Liknande trådar

Övr. Djur På facebook har jag sett att ett antal filmer delas i olika grupper. Filmerna handlar om en familj som har två stora ormar och de visar...
Svar
14
· Visningar
1 400
Senast: Sel
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 029
Trav Hej Trav-Buke! Verkar lite dött på travsidan men hoppas det hänger några här fortfarande. Vad ska man tänka på när man köper hjul till...
Svar
3
· Visningar
321
Senast: Pegasus63
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 043
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar