Organisationsnummer från Skatteverket, handläggningstid?

Riley

Trådstartare
Som rubriken lyder: Är det möjligen någon som har koll på hur lång handläggningstid det ungefärligt normalt sett är på att få ett organisationsnummer för en ideell förening?

Tog ungefär en vecka från det att de hade fått ansökan för oss. Men kan tänka mig att det delvis beror på hur mycket de har att göra, är ju deklarationstider nu.

@nickan1 Åh, det hade jag inte en tanke på! Kan förklara varför jag inte hört något på snart två veckor. Inte mycket annat att göra än att hålla tummarna för att det händer något nästa vecka.

Tack båda för svar!

Liknande trådar

Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på...
2 3
Svar
53
· Visningar
1 637
Senast: Inte_Ung
·
R
  • Låst
Kropp & Själ Jag är ny här på bukefalos, och är väldigt orolig att göra fel eller bryta mot några regler. Så jag tänkte att det är lika bra att fråga...
Svar
12
· Visningar
3 155
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 201
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 812

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka