Organisationsnummer från Skatteverket, handläggningstid?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Riley
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 2 303

Riley

Trådstartare
Som rubriken lyder: Är det möjligen någon som har koll på hur lång handläggningstid det ungefärligt normalt sett är på att få ett organisationsnummer för en ideell förening?

Tog ungefär en vecka från det att de hade fått ansökan för oss. Men kan tänka mig att det delvis beror på hur mycket de har att göra, är ju deklarationstider nu.

@nickan1 Åh, det hade jag inte en tanke på! Kan förklara varför jag inte hört något på snart två veckor. Inte mycket annat att göra än att hålla tummarna för att det händer något nästa vecka.

Tack båda för svar!

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 401
Hemmet Har köpt en lägenhet och även om det i grunden inte är några fel på den, så finns det en hel del jag skulle vilja fräscha upp. Ytskikt...
Svar
2
· Visningar
294
Senast: Badger
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
405
Senast: DeCloe
·
Fordon Hej, Ja som rubriken säger - när ska man byta bil? Jag har en Volvo V40 från 2015 som har gått 13’ mil, jag har ägt den 3 år. Rullat på... 2 3
Svar
53
· Visningar
1 916
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka