Örebrotravet flyttar – blir miljardarena

Sv: Örebrotravet flyttar – blir miljardarena

Jasså där ser man ! o.O :D Hoppas det blir av bara !

Ja, det vore fantastiskt! Tyvärr så tror jag att läget är lite för centralt för att projektet skall bli av, mer troligt att det blir av någon annastans i utkanten av Örebro. Hoppas nu på lite positiva politiker somkan hjälpa projektet på traven ;). Den där ständigt missnöjda miljöpartisten får gärna ägna sig åt sina bakåtsträvanden någon annanstans....

Sv: Örebrotravet flyttar – blir miljardarena

Ja, han är ju hemsk. Men annars vet jag inte om jag tycker det är ett så bra läge? Det är ju en begränsad plats, dvs inga möjligheter att bygga ut på sikt. Och som du säger är den nog lite för central, trafiksituationen där tror jag kan bli svår när det är större evenemang. Bättre att lägga den i utkanten av stan då? Tycker jag :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För fyra år sedan lämnade Åke Svanstedt, 58, Sverige för att flytta till USA. På lördag kan han vinna världens största travlopp...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kan Örebrotravet komma att flyttas och en helt ny arena att byggas? De planerna avslöjades vid banans höstmöte under onsdagen. ...
Svar
0
· Visningar
213
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Mångmiljonbanan Bro Park hade premiär för drygt ett år sedan. I sommar kommer det både ridas galopp och köras trav på gräset i Bro. Om...
Svar
0
· Visningar
456
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Förra året var ryttaren Wendy Ross och hästen Floyd från USA ”outrider” under Elitloppshelgen. I år kommer Ross tillbaka, men vilken...
Svar
0
· Visningar
396
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama