Örebro 4/6

Salonikel

Trådstartare
Nu är jag anmäld :bump:
I tid också! :)
Det blir min nästa FT, långt kvar..
Vilka andra skulle dit?
Typiskt att det är 97ans program
när man just lärt in sej 2001ans :crazy:

Sv: Örebro 4/6

1997 är roligare, se upp med bågarna bara. Lycka till!!!! Skulle gärna varit med, men tänkte att pållen skulle få gå fler debutanter innan jag tar upp honom i lätt... Ett år i varje klass(han ska gå sin andra deb på trossnäs 21)

jag ska dit :banana:

tycker det verkar roligare med 1997programmet, passar min häst mkt bättre med lång bana!

åsså slipper man dom konstiga galoppfattningarna som j***a domaren i kinda dömde ner mig på....

Jag ska tyvärr inte dit :cry: Jag måste jobba och Pållen ska till Norge och gå tornerspel.
Jag tycker inte alls 97:ans program är roligare :crazy: 01:an passar min häst som handen i handsken så jag gillar det mycket bättre :D
Jag antar att jag måste träna lite program innan trossnäs...

Jag ska inte rida, men jag ska vara funktionär eftersom det är min hemmaklubb och jag har hästen står på anläggningen!

Så jag kommer hejja på er!!

Tråkigt att du inte kommer Nelle,
men då ligger jag redan en plats högre upp efter dressyren :idea:

Ha ha! Du var ju inte så mycket efter sist! typ 5-6 straff väl?
Jag hade väldigt gärna åkt dit men nu är det som det är...

vad ska du vara för funktionär?
När blir nästa tävling för dej då Nelle, Trossnäs?

Mest på den nya sidan, den som är vid alla ridbanorna och stallarna.
Vet ej om dom tänkt ha lite på gamla också, antar det..Men inte vattenhindret där iaf.

Nix, tyvärr inte. Jag har typ 35-38 mil dit. När jag väl är på rätt sida pölen vill säga :smirk:
Jag ska istället rida den ärofyllda "sockenkampen" på hela 80 cm med Paddy och Ragnar :D

Hörrni!
Nu har startlistorna kommit :banana:
Tur att jag startade rätt så sent,
ska åka lördag morgon hemifrån!
Agda åker du fredag eller?
Ååh va kul det ska bli :bump: :bump:

En sak jag undrar.. (läste på deras hemsida)
lätt klass 97an (har nog bara ridit 2001an)
är det ryggning med?
vad är det här :o

jag och en kompis åker på fredag. men visst startade du i avd B...jag rider i A och startar vid 9 på morron *gäsp*

och ja, det är ryggning.....men bara 3-4 steg :crazy: min häst kan bara 6 steg för det är det i LA4 :D

Nån som vet hur terrängbanan ser ut förresten? hoppas hoppas hoppas att den är riktigt klurig :)

Jo, jag var i avd b, men dom slår väl ihop avdelningarna i resultatet?
Jag hoppas också banan är rolig, än inte allt för kuperad bana vore trevligt ;)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 101
Senast: malumbub
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 010
Senast: snöflingor
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 266
Senast: Gunnar
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
695
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka