@Matmissbrukaren Kan erkänna att inget får mig att svära så mycket som vid bilkörning. Det roliga är att man sitter och skäller för sig själv på de andra trafikanterna även om man själv är den som gjorde fel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min favorit i bilkörningssammanhang är vännen som brukar muttra om han får vänta för länge i en korsning@Matmissbrukaren Kan erkänna att inget får mig att svära så mycket som vid bilkörning. Det roliga är att man sitter och skäller för sig själv på de andra trafikanterna även om man själv är den som gjorde fel
Vad betyder MÖG ?Mög! alla gånger! Det går att kombinera i oändlighet, från "vicket mög" till "satanshelvetesjävlaskitmög", man kan använda det till allt!
Purken är också ett ord jag gillar!
Mög är ett fint litet ord! Skånska för skit.Vad betyder MÖG ?
Ahaa!! tack för upplysningenMög är ett fint litet ord! Skånska för skit.
@Matmissbrukaren Kan erkänna att inget får mig att svära så mycket som vid bilkörning. Det roliga är att man sitter och skäller för sig själv på de andra trafikanterna även om man själv är den som gjorde fel
Det låter nästan som en sjukdom "Tror jag har fått en släng av bukefalsit".bukefalsit,