Habina
Trådstartare
Ok, då börjar vi. Trots massiv röstning för LH Cosmetics så tänker jag suga på den karamellen och istället öppna Essies kalender fram till december.
För er som inte hängt med, här är tråden för oss som öppnar våra adventskalendrar. Eftersom det är gråtrist november fortfarande, så öppnar jag med spoilervarning så ingen som har kalendern ska råka se vad den ska få om 24 dagar.
jag ville genast måla naglarna, men jag får hålla mig till onsdag, då jag har utbildning hela dagen = tid att sitta stilla med fingrarna.
Iiih vad roligt att vara igång! Kanske nån som har essies kalender kan posta bilder i december? Vågar mig inte på det iom spoiler.
För er som inte hängt med, här är tråden för oss som öppnar våra adventskalendrar. Eftersom det är gråtrist november fortfarande, så öppnar jag med spoilervarning så ingen som har kalendern ska råka se vad den ska få om 24 dagar.
var ett svagt rosabeige nagellack "imported bubbly 861"
Iiih vad roligt att vara igång! Kanske nån som har essies kalender kan posta bilder i december? Vågar mig inte på det iom spoiler.