Öppen spis utan skorsten?

Jenka

Trådstartare
Det finns ju numera öppna spisar utan att man behöver bygga en skorsten osv, man eldar i burkar med någon gelé.

Någon som har koll på vad dessa brukar kosta? Har mailat och frågat men lär ju inte få svar förrän tidigast måndag.

Någon som har erfarenhet av dessa? Positivt/negativt?

Sv: Öppen spis utan skorsten?

Brasgelen kostar si sådär 14kr per timme ni eldar (räknat på 40kr/burk som jag sett någonstans). Jag har som tur är både öppen spis, kökspanna, kakelugn och en kamin som alla går att elda fullt i, så jag har ingen erfarenhet av att elda gele!

Sv: Öppen spis utan skorsten?

Tack, det var min nästa fråga :)

men undrar alltså också över hur mycket själva spisen kostar.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 229
Senast: malumbub
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 553
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 632
Kropp & Själ Min mage har sålänge jag kan minnas varit strulig. När jag var i tonåren utredde det, eller "utredde" är kanske bättre. Man tog lite...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
15 497

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka