opererad hund??

P

plymen

Hej på er alla!!
Sitter här hemma med min flatcoated retrievertik som blev knäopererad på onsdagen. Allting har gått bra såhär långt, som bäst ligger hon och sover! Hon stöder redan på benet och är pigg och glad. Lite rädd är jag nog hur energiknippet ska klara den långa sjukledigheten...:confused:

Men, men... Nu skulle jag villa höra andras erfarenheter av operationer på hundar!! Berätta allt vad ni vill! T.ex vad hunden hade för fel? Hur den hade fått det?? Vad var alternativen? Varför valde ni det alternativ ni valde? Hur gick de? Hurdana sjukgymnastikråd fick ni? Blev hunden fullt frisk? osv.
 
Sv: opererad hund??

jahaa? ingen som opererat sin hund här???
fast det är ju tur i och för sig!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
4 167
Senast: Takire
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 032
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 654
Senast: s957
·
Övr. Hund Hej kloka buke! Jag vänder mig till er för tankar och funderingar. Ber om ursäkt i förväg för långt inlägg. Det är så att vi köpte...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 192
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp