B
Bennis
Jag inköpte en häst augusti-08 av näringsidkare var då 4 år pris över 100.000 kr. Han var inriden mars -08. Mitt mål med honom var svår klass dressyr då han hade goda förutsättningar för det. Besiktade på klinik u.a. Reds ca 3 dagar i veckan mest ut. Innan jul visade han ett kortare steg bak fick vila.
Chiropraktor från vet klinik tittade på honom i januaril åst ländrygg vä bak.
reds igång lugnt kändeds OK efter ett tag kom rörelsestörningen tillbaka bestämde mig för att kolla honom på klinik(mars) Lösa benbitar båda kotor bak Operation som visade hö bak kronisk atros stort benfragment som tas bort multipla slipfåror synovit. Vä bak benpålagring somslipas ned kronisk inflammation multipla djupa slipfåror. 2 månaders konvalecent innan återbesök
Törs jag sattsa på den här hästen?
Har pratat med flera jurister som säger att det är ett dolt fel rekommenderar att häva köpet. Finns det ngn med kunnande och goda råd. HJÄLP
Chiropraktor från vet klinik tittade på honom i januaril åst ländrygg vä bak.
reds igång lugnt kändeds OK efter ett tag kom rörelsestörningen tillbaka bestämde mig för att kolla honom på klinik(mars) Lösa benbitar båda kotor bak Operation som visade hö bak kronisk atros stort benfragment som tas bort multipla slipfåror synovit. Vä bak benpålagring somslipas ned kronisk inflammation multipla djupa slipfåror. 2 månaders konvalecent innan återbesök
Törs jag sattsa på den här hästen?
Har pratat med flera jurister som säger att det är ett dolt fel rekommenderar att häva köpet. Finns det ngn med kunnande och goda råd. HJÄLP