Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Åh, det silaget hade jag gett mycket för att få till min lättfödda d-ponny!
9 kg av det silaget är nog ganska lagom, men, eftersom att det ligger ganska
bra till när det gäller energi så kan du ge henne halm också! Så länge hon inte får något kraftfoder.
Vill du göra det extra svårt för henne att pilla i sig maten, blanda rejält med halm med lite silage i ett mycket finmaskigt hönät,
trä sedan ännu ett finmaskigt hönät ovanpå det fyllda hönätet. Då tar det längre tid för henne att äta och hon behöver inte bli tjock!
Det är inte riktigt sant att en inbiten krubbbitare alltid komemr att vara en krubbbitare .
min dam har krubbbitit ända sen jag fick enne för 7 år sedan, för två år sedan slog jag om min fodervärd ihop våra klocka skallar ihop. inne i boxen tog vi bort allt hon kunde komma åt att bita på(trä) ute i hagen hade vi plast stolp drog tråd framför eventuella hus väggar, linda in ev träd i gammla täcken om mna inte kunda dra tråd förbi dessa träd, linda in synliga rötter i diverse material. och snart hade hon inget att bita på och blev och förblev icke krubbitare
antikrub medel hjälper inte, olika starka kryddor som pirri pirri osv hjälpte inte heller:/.
operation tycker jag inte att mna skall göra om de en används idag.
Hundavel & Ras Som jämförelse har det t ex startats 81 flattar och 631 labradorer på A-prov de senaste fem åren..
Under 2024 startades fem flattar på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.