Wille

Trådstartare
Jag har fått ont på ett ställe. Det har hängt i i flera dagar nu och verkar inte vilja ge sig. Det sitter i midjehöjd, i sidan men lite mot ryggen till. Har ingen aning om vad jag gjort. Det gör mest ont när jag reser mig och börjar gå. Tips på hur jag kan få det att ge sig?

Jag har fått ont på ett ställe. Det har hängt i i flera dagar nu och verkar inte vilja ge sig. Det sitter i midjehöjd, i sidan men lite mot ryggen till. Har ingen aning om vad jag gjort. Det gör mest ont när jag reser mig och börjar gå. Tips på hur jag kan få det att ge sig?

Träningsvärk eller belastningsvärk. Blir det ohanterbart sök vård i form av läkare eller naprapat/kiropraktiker (jag hade valt en sådan innan läkare).

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en vårta på ena fingret. Den sitter illa till och gör j*kligt ont till och från. Efter drygt 3 år har den fortfarande inte velat...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 120
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 151
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
296

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka