Wille

Trådstartare
Jag har fått ont på ett ställe. Det har hängt i i flera dagar nu och verkar inte vilja ge sig. Det sitter i midjehöjd, i sidan men lite mot ryggen till. Har ingen aning om vad jag gjort. Det gör mest ont när jag reser mig och börjar gå. Tips på hur jag kan få det att ge sig?
 
Jag har fått ont på ett ställe. Det har hängt i i flera dagar nu och verkar inte vilja ge sig. Det sitter i midjehöjd, i sidan men lite mot ryggen till. Har ingen aning om vad jag gjort. Det gör mest ont när jag reser mig och börjar gå. Tips på hur jag kan få det att ge sig?

Träningsvärk eller belastningsvärk. Blir det ohanterbart sök vård i form av läkare eller naprapat/kiropraktiker (jag hade valt en sådan innan läkare).
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag skulle verkligen få till något pass styrketräning varje vecka, men vet inte hur jag sak få till det. Jag har fått ont i ryggen och...
2
Svar
36
· Visningar
1 607
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
829
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Jag får oftare och oftare "vita fingrar". Det gör inte ont, bara obehagligt när jag tappar känseln. Förr fick jag ont, riktigt ont. Men...
Svar
18
· Visningar
825
Senast: Kakis
·
Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 883

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp