Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jadu magdalena, med de stoora (lååånga ) vadderade taxöron jag har så gör det ONT att bara GÅ utan BH... Jag skulle inte ens tänka tanken att gå utanför fdörren utan BH på mig.
Ja, du är knasig!!! Jag sov inte ens utan bh! Nu har det inte hänt något alls med brösten, de är oömma och bra! Var det så för er under andra graviditeten också? Under förra var de jätteömma och svullna redan på tidigt stadium.
Jag köpte en sportbh på HM att ha under graviditeten, nyligen. Den var inte såå dyr (under 200 kr), har rejäla axelband, är ordentligt bred runtom och hade byglar
Letade först bland amningsbh-arna, men insåg att om jag skulle få en ok där, så skulle jag få betala mkt pengar.. (de billiga var urkassa för mig).
Gravid - 1år
Jag tror det här forumet passar bäst till min fråga, har någon här varit "skengravid"? Jag tänker att hundar ju kan bli skendräktiga och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.