Ont i magen

lisa412

Trådstartare
Just nu har jag ont i magen, i magsäcksområdet.Jag kände likadant igår och samtidigt från jag ont i axeln. Jag kopplar ihop det med att jag är hungrig men varför får jag så ont?

Jag kan inte böja mig framåt eller åt vänster för då gör det mer ont.. O_o

Just nu har jag ont i magen, i magsäcksområdet.Jag kände likadant igår och samtidigt från jag ont i axeln. Jag kopplar ihop det med att jag är hungrig men varför får jag så ont?

Jag kan inte böja mig framåt eller åt vänster för då gör det mer ont.. O_o
Har också jätte ont i magsäckområdet och varit till doktorn idag, magkatarr var domen. Stressa mindre.

Men om du har ont i axeln också så låter det typiskt gallstenssmärtor, googla.

Har också jätte ont i magsäckområdet och varit till doktorn idag, magkatarr var domen. Stressa mindre.

Men om du har ont i axeln också så låter det typiskt gallstenssmärtor, googla.

Nja, tycker inte att mycket stämmer in på gallsten. Och som sagt så kopplar jag det till att jag är hungrig och det går ju över så fort jag ätit.

När/hur/vad äter du? Sömn? Stress?
Kan du ringa vc idag och prata med dem? Just med magen kan det vara rätt mycket och det är alltid bra att kolla upp :up:

När/hur/vad äter du? Sömn? Stress?
Kan du ringa vc idag och prata med dem? Just med magen kan det vara rätt mycket och det är alltid bra att kolla upp :up:

Har väl inte ätit jättebra den senaste tiden... Pga lathet :p
Sover bra.
Stress? Inte direkt.

Det har som sagt gått över så jag avvaktar, tack iallafall! :)

Kan vara magkatar, du kan ju alltid pröva att köra en 14-dagars kur med Omeprazol. Det är ändå det de kommer att prova först om de misstänker magkatarr.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 072
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Jag har nyss fyllt 50 och tycker att min mage har tappat formen helt,. Jag har svårt att dra in den över huvud taget. Har sen tidigare...
2
Svar
21
· Visningar
1 798
Senast: Stinaelin
·
Mat Att man ska äta mycket fibrer funkar ju om man vill bli lösare i magen, men hur gör jag för att bli hårdare? Jag skadade höger hand för...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 895
Kropp & Själ Det finns säkert 100 sådana här trådar redan. Men jag behöver lite stöttning. Jag ska opereras den 30e, alltså nästa torsdag. Och jag är...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 736
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar