Du är så oliksidig att de blir ställda? Är du olika stel eller olika stark? Är det starkare eller svagare sidans fot som gör ont? Har fysioterapeuterna gett stärkande övningar eller stretchövningar för att jämna ut stark och svag sida? Arbetar du bort oliksidigheten? (som hos en häst) osv.Ok, jag har provat privat och det har inte varit ngn skillnad. Och är inte intresserad av att lägga så mkt pengar på ngt jag inte tror på.
8/10 är det ibland. Oftast ett obehagligt molande på typ 3-4/10.
Alltså inte som svar till mig, jag har inte den blekaste aning om skador alls. Men till dig att fundera igenom.
Sedan antar jag att tiden läker många sår och har man tur så går onda knän och fötter över av sig självt efter ett år eller två.
Men det finns många saker som gör ont efter att man legat still ett tag o sedan börjar röra sig, som hälsenor och hälsporre. (och min höft när den är överansträngd den gör i början bara ont när man sitter still och kommer bli outhärdlig att gå med inom ett par månader om jag inte stretchar den och gör mina övningar som jag fick första gången jag var inne för den.) Justja min Hallux valgus gör också ont efter träning och vid stillasittande, inte under rörelse, -än så länge. Om jag inte stretchar och styrketränar tåskrället. Den kan nog skära upp till en sjua i alla fall och syns på röntgen )
(Jag tycker också det är jättekonstigt att du inte söker hjälp hos de som faktiskt kan svara på frågorna du ställer. Trodde fysioterapeuter brukade älska när de kunde jobba med oliksidighet. Men kan såklart okunnigt kommentera i en tråd och säga lite vad som )
Senast ändrad: