Ont i benen-kastrering.?

R

Rebby

Jag har två hnkatter som är drgt ½ år gammla. Dom var hos vet. iförrgår och blev kastrerade. Allt gick som bra, en av katterna var lite frussen och darrade en del, men det gfick snabbt över.
Men nu verkar det som att en av katterna har ont i bakbenen. (samma som darrade så mkt) Han verkar helt frisk på alla sätt förrutom att han intew hoppas upp typ nånstans utan han her upp framtassarna och hoppas på att man ska lyfta upp han. Annars så "drar" han sig som upp med framtassarna. Sen då han hoppar ner sätter han ner bakbenen jääätteförsiktigt.

Förrutom detta verkar han må superbra!
Kan det ha med kastreringen att göra, och det kommer gå över? Den andra katten mår helt bra..

Sv: Ont i benen-kastrering.?

Han kanske var lite extra känslig, det är ju ändå ett ingrepp. Vänta och se om det går över, går det inte över kontakta vet.
Men tycker du att det verkar extra, extra konstigt så ring på en gång!

Liknande trådar

Övr. Katt Hej! Någon som sitter på tips hur man kan få katten att sluta hoppa upp på vissa hyllor ? Det är såhär att min mamma på 65 år har 3...
Svar
15
· Visningar
1 960
Senast: Nahar
·
Hundhälsa Hej! TLDR: Är det någon som har erfarenheter av bakbensvaghet som bieffekt av en medicin? Hur lång tid tog det att lösa sig, om det...
Svar
2
· Visningar
2 089
Senast: Icfafn
·
Katthälsa Någon mer kunskap om/erfarenhet av idiopatisk cystit? Ping har haft problem i omgångar sedan i vintras, vi har regelbunden kontakt med...
Svar
9
· Visningar
2 824
Senast: TinyWiny
·
Katthälsa Hej, skriver denna tråden i hopp om att få andras tankar kring min situation, kanske finns det någon som varit eller är i samma sits...
2
Svar
32
· Visningar
7 103
Senast: canine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar