Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svettas jämt och ständigt. Får byta tshirt flera gånger om dan.
Är 44 år snart
Äter en hel del medicinerDet är väl väldigt individuellt hur mycket och hur lätt man svettas, men vissa mediciner kan ju påverka t.ex. Sen finns det ju något som heter hyperhidros, om man har problem med överdrivna svettningar på vissa eller hela delen av kroppen. Det kan man (eventuellt mot viss kostnad) få behandling mot.
Övergångsåldern kan det vara. Prova om det dämpas med Femal balans. Det hjälpte migÄter en hel del mediciner
Svettningarna har blivit värre senaste halvåret
Ja och svettningarVärmevallningar? Kan vara hormonrelaterat.
Har tagit blodprov för att kolla det. Var normaltÖvergångsåldern kan det vara. Prova om det dämpas med Femal balans. Det hjälpte mig
kan det vara något med medicinen då? Har det varit så länge?Har tagit blodprov för att kolla det. Var normalt
inte enligt husläkaren i måndags. Är för ung sa honKlimakteriet?
Äter drygt 12 st olika så jag vet inte vilken av dem? Sen typ september kanskekan det vara något med medicinen då? Har det varit så länge?
Jag har vänner som genomgått klimakteriet före 40 (förvisso ovanligt, men det händer då och då), så där uteslöt hon något som hon inte borde. När övergångsåldern och klimakteriet infaller ska vara ärftligt har jag hört. Kolla med din mamma om du har möjlighet.inte enligt husläkaren i måndags. Är för ung sa hon
Morsan vid 60-62Jag har vänner som genomgått klimakteriet före 40 (förvisso ovanligt, men det händer då och då), så där uteslöt hon något som hon inte borde. När övergångsåldern och klimakteriet infaller ska vara ärftligt har jag hört. Kolla med din mamma om du har möjlighet.
Hur funkar det? Var får man det? Vc?Botox
Jag går privat, men har förstått att man kan gå via vc. Jag får sprutor två gånger i året, men det är olika hur ofta man måste ta.Hur funkar det? Var får man det? Vc?
ok, min husläkare sa inget om detJag går privat, men har förstått att man kan gå via vc. Jag får sprutor två gånger i året, men det är olika hur ofta man måste ta.
Fast det är ju löjligt av läkaren att avfärda det. Kanske hon borde läsa på 1177 https://www.1177.se/Vastra-Gotaland/Fakta-och-rad/Mer-om/Klimakteriebesvar/ok, min husläkare sa inget om det
Hen avfärdade det att det kunde vara pga klimakteriet
Antingen Alvedon 665 eller Fluoexetin , behöver tyvärr båda
Jäklars vilken stålmorsa du har! Här sitter en 48-åring med svettningar pga övergångsåldern sedan ett par år minstMorsan vid 60-62
Syrran vet jag inte, hon är 50 nu