Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lösnaglar. Ätbara underkläder. Pankakssmet på tetrapack. Engångstallrikar. Processad hundmat från nya zeland. Silverbehandlade träningskläder. Tryckluft på burk. Kinderäggsleksaker. 537298252527 olika kläder av usel kvalite som inte ens håller för tvätt. IKEAmöbler som är till för att användas en kort tid och sen kastas. Hur många exempel vill du ha?
Ätbara underkläder? ska det vara upphetsande att äta dom mitt i akten?
Och de är säkert gjorda av något pappersliknande material känns ju jättesexigt...
Hehe.. jag kan inte släppa tanken på ätbara underkläderna.. Man är på gång och så stoppar man och säger " Först- ät lite på mina trosor- det är så sexigt"
Vet inte vad jag skulle säga om en kille bad mig äta hans kalsonger
Hehe.. jag kan inte släppa tanken på ätbara underkläderna.. Man är på gång och så stoppar man och säger " Först- ät lite på mina trosor- det är så sexigt"
Vet inte vad jag skulle säga om en kille bad mig äta hans kalsonger
Jamen tänk om ni hamnar i en nödsituation på väg hem. Då vore ni glada över de ätbara underkläderna minsann
Tryckluft på burk användes för övrigt flitigt av exet när han byggde datorer.
Jag kan tycka att parfymerade hundpåsar är lite onödigt. Bajs luktar bajs och bajs blandat med blomdoft luktar inte bättre.