Onödiga prylar

Rosett

Trådstartare
Har ni snubblat över nån onödig pryl på sistone? Jag surfade på Bonprix och hittade en "Rengöringsborste till vägguttag" för 99 kr. (Wow, måste ha :p).
Vad är det för fel på dammsugare? :idea:

Kom på en till sak: fönsterputsmedel! Onödigt ju. Det går lika bra, om inte bättre, med vatten och diskmedel.

Lösnaglar. Ätbara underkläder. Pankakssmet på tetrapack. Engångstallrikar. Processad hundmat från nya zeland. Silverbehandlade träningskläder. Tryckluft på burk. Kinderäggsleksaker. 537298252527 olika kläder av usel kvalite som inte ens håller för tvätt. IKEAmöbler som är till för att användas en kort tid och sen kastas. Hur många exempel vill du ha?

Jag tycker inte att alla de där sakerna är onödiga iofs. T.ex tryckluft på burk kan vara användbart har jag förstått.

Lösnaglar. Ätbara underkläder. Pankakssmet på tetrapack. Engångstallrikar. Processad hundmat från nya zeland. Silverbehandlade träningskläder. Tryckluft på burk. Kinderäggsleksaker. 537298252527 olika kläder av usel kvalite som inte ens håller för tvätt. IKEAmöbler som är till för att användas en kort tid och sen kastas. Hur många exempel vill du ha?

Ätbara underkläder? ska det vara upphetsande att äta dom mitt i akten?

:wtf: Och de är säkert gjorda av något pappersliknande material :yuck: känns ju jättesexigt... :meh:

Hehe.. jag kan inte släppa tanken på ätbara underkläderna.. Man är på gång och så stoppar man och säger " Först- ät lite på mina trosor- det är så sexigt" :confused:
Vet inte vad jag skulle säga om en kille bad mig äta hans kalsonger :confused:

Hehe.. jag kan inte släppa tanken på ätbara underkläderna.. Man är på gång och så stoppar man och säger " Först- ät lite på mina trosor- det är så sexigt" :confused:
Vet inte vad jag skulle säga om en kille bad mig äta hans kalsonger :confused:

Jamen tänk om ni hamnar i en nödsituation på väg hem. Då vore ni glada över de ätbara underkläderna minsann ;)

Tryckluft på burk användes för övrigt flitigt av exet när han byggde datorer.

Jag kan tycka att parfymerade hundpåsar är lite onödigt. Bajs luktar bajs och bajs blandat med blomdoft luktar inte bättre.

Jamen tänk om ni hamnar i en nödsituation på väg hem. Då vore ni glada över de ätbara underkläderna minsann ;)

Tryckluft på burk användes för övrigt flitigt av exet när han byggde datorer.

Jag kan tycka att parfymerade hundpåsar är lite onödigt. Bajs luktar bajs och bajs blandat med blomdoft luktar inte bättre.

haha.. dagens bästa argument- ha ätbara underkläder om du hamnar i en krissituation och inte har någon mat med dig!

Liknande trådar

Kropp & Själ Har märkt att jag rätt ofta läser om onödiga saker. T.ex. nyss i en lokal fac*bookgrupp frågade nån om tips på boende för äldre/dementa...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 566
Senast: cambodia
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 230
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Har skrivit en tråd innan om detta, men måste skriva igen. För drygt en vecka sen fick min hund somna in.. hon skulle fylla 12 i...
Svar
11
· Visningar
5 318
Senast: fejko
·
Äldre Jag är väl sist på bollen, nära nog. :p Har idag gjort min första beställning från annat land, en sent påkommen julklapp som självklart...
Svar
8
· Visningar
6 688
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama