Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag kollar. Det har släppts två avsnitt på nya säsongen.
Vet inte vad jag tycker än så länge.. Men det är ju överlag en serie som går väldigt mycket upp och ner gällande kvalitet..
Ser den men håller med om att det är otroligt varierande kvalitet.. Älskar själva sago-återblickarna, det är de som gör serien värd att se. Sagofigurer gör sig ju sällan särskilt bra i "nutid", särskilt Charming. Han går mig på nerverna.
Gillar Once upon a time in Wonderland mer, blev dock bara en säsong av den.
Jag följer den i usa's takt, totalt älskar den Började kolla på den för något år sedan eller så och streckkollade de första säsongerna, det är en sån serie jag fastnade för med en gång och jag gillar verkligen sagor så den passar mig, älskar hur de vrider och vänder på allt
Hundavel & Ras Min med, bara så himla svårt att se något när allting är kolsvart mot vit bakgrund. Men jag tycker allt att det ser väldigt öppet ut
För...
Ekonomi & Juridik Ja det är sant. Värmland. Har hittat en tjej i Örebro som har arbetat mycket med sadeltvång och liknande som skulle kunna tänka sig ta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.