Once Upon a Time

Mirre

Trådstartare
Någon mer som tittar på den serien?

Följer den på swefilm, är på säsong tre nu och hoppas fjärde kommer snart :p

Jag kollar. Det har släppts två avsnitt på nya säsongen.
Vet inte vad jag tycker än så länge.. Men det är ju överlag en serie som går väldigt mycket upp och ner gällande kvalitet..

Ser den men håller med om att det är otroligt varierande kvalitet.. Älskar själva sago-återblickarna, det är de som gör serien värd att se. Sagofigurer gör sig ju sällan särskilt bra i "nutid", särskilt Charming. Han går mig på nerverna.

Gillar Once upon a time in Wonderland mer, blev dock bara en säsong av den.

Jag följer den i usa's takt, totalt älskar den :love: Började kolla på den för något år sedan eller så och streckkollade de första säsongerna, det är en sån serie jag fastnade för med en gång och jag gillar verkligen sagor så den passar mig, älskar hur de vrider och vänder på allt :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: soom
·
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
25
· Visningar
1 863
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 577
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar