Omskärelse av pojkar...

@Badger Det kan vara väldigt vanskligt. Jag har sett folk uttrycka åsikter i trådar a la "är gravid - ska jag behålla barnet" efter att abort genomförts. Vill man inte läsa tråden bör man åtminstone kolla sista sidan för att se om det skett nån utveckling som man bör känna till.

@Badger Det kan vara väldigt vanskligt. Jag har sett folk uttrycka åsikter i trådar a la "är gravid - ska jag behålla barnet" efter att abort genomförts. Vill man inte läsa tråden bör man åtminstone kolla sista sidan för att se om det skett nån utveckling som man bör känna till.
Jo onekligen sant. Nu gjorde jag det igen i en tråd om solkräm :) (dvs svarade ts direkt och läste efteråt).
Men jag tror inte jag gjort det i någon riktigt känslig tråd ännu. Möjligen denna tråd då, men jag sa bara sök och läsa typ. Men jo jag ska nog vara lite mer noggrann (låg och sprattlade lite i bakvattnet på senaste vikttråden på vuxen tex).

Liknande trådar

C
  • Låst
Övr. Barn Detta är ingen fråga eller något sådant. Kanske mer en tankeställare om att allt inte blir som man tror.:cry: Jag har en kompis som...
Svar
5
· Visningar
1 177

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka