Omplacering *beslutsångest*

Sv: Omplacering *beslutsångest*

Ja de är det :)

Av vad jag har fått berättat så verkar det vara en superhund!! Kul att du tycker hon är trevlig. Jag bor en bit bort så har inte möjlighet att träffa henne innan jag tar hem henne isåfall, men jag tror verkligen att vi kan trivas med varandra. Det är endast denna allergi jag är lite orolig över, men om det finns foder hon funkar på så är det egentligen inga problem. Jag vill inte kasta bort chansen att få en riktigt bra hund bara för lite lätt foderallergi :)

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 141
Senast: Hermelin
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 192
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 391
Senast: Migo
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 599

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka