W
WendyoHades
Jag vet inte om jag la in den här texten på rätt forum, men jaja! Nu har jag inte ridit mitt faktiskt 19-åriga sto på jätte länge , hon fick nämligen en liten "senskada" fast hon har inte ont, eller så , ömmar inte!!
Men, alltså har jag inte ridit henne på ungefär 3 veckor. knölen som skadan "sitter i" är snart borta, men igår satte jag mig i skritt på henne ca en minut, ja en minut. mamma sa att det var ok, för att jag hade ramlat nyss, (det var i hagen) på en sten, mitt på knät, kunde knappt gå
GUD VAD BRA DET KÄNDES ATT SITTA PÅ HENNES RYGG, ATT KÄNNA HENNES MAN, (JAG VAR TVUNGEN ATT HÅLLA I MANEN, MAMMA HADE GRIMMSKAFTET!)
OMG, NU ÄR JAG LYCKLIG, VI SKA BÖRJA RIDA HENNE PÅ MÅNDAG, KANSKE!!
Någon som känt ungefär samma sak?
Men, alltså har jag inte ridit henne på ungefär 3 veckor. knölen som skadan "sitter i" är snart borta, men igår satte jag mig i skritt på henne ca en minut, ja en minut. mamma sa att det var ok, för att jag hade ramlat nyss, (det var i hagen) på en sten, mitt på knät, kunde knappt gå
GUD VAD BRA DET KÄNDES ATT SITTA PÅ HENNES RYGG, ATT KÄNNA HENNES MAN, (JAG VAR TVUNGEN ATT HÅLLA I MANEN, MAMMA HADE GRIMMSKAFTET!)
OMG, NU ÄR JAG LYCKLIG, VI SKA BÖRJA RIDA HENNE PÅ MÅNDAG, KANSKE!!
Någon som känt ungefär samma sak?