Omänskliga?

Sv: Omänskliga?

Man kan ju också undra hur många kycklingar som skadar sig under denna maskinella behandlig dvs bryter de små benen eller drar vingar ur led och liknande.

Det var ju "trevligt" att de "glömde" att nämna att om kläckeriet kläcker värphöns så sparar man inte på tupparna eftersom värpraser växer långsammare än köttraserna.

De stackars små tupparna går direkt i avfallskvarnen typ och avlivas. Kan lätt bli tusentals tuppar under en enda dag.

/KT

Liknande trådar

Övr. Djur Posta här om bra djurvideos som finns på youtube. Trodde inte att jag skulle titta en timme på ugglor men fastnade totalt Älskar...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Ni som jobbar med djur, eller relaterat till djur. Vad jobbar ni med och hur gick ni till väga för att nå yrkesrollen? Är intresserad...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Lucifer
·
Juridik & Ekonomi Mitt trubbel med samma HR-person började typ en vecka innan min mans sammandrabbning med personen började. Jag är på jobbet och min...
Svar
8
· Visningar
660
Senast: Whoever
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 983
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar