Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tyvärr ingen jusst nu, hon kom som en ulltuss som 6 mån bebis fr Skåne och vi är sålda hästen är nu 4 år är är alldeles för kul att rida jusst nu. Skämt åsido har faktist små tankar på att låta henne ridas 1-2 mån av en "Svensk" ryttare före Harvest, men jag har svårt med att låta andra rida henne (mammas ulltuss)
Jag känner till en del folk vid namn men tyvärr inte så mycket hur de rider osv...men ska jag hålla mig inom Sverige och de jag känner till så skulle jag välja P. Larsson och som Piraja säger S. Ljunggren.
Jag skulle vilja träna för honom eller iallafall se honom träna för att bilda mig en uppfattning om honom och se hur han tränar, har hört både negativa och posetiva meningar om honom. Kommer han till Sverige igen?
Manuela Witt skulle jag vilja se lite mer av, helst vara en fluga på väggen hemma hos henne så jag kunde se hur hon verkligen tränar sina hästar. (Alltför många gör inte likadant hemma som dom lär ut tyvärr) Om det verkar bra så skulle jag tänka mig att låta henne sitta upp en stund...
(Alltför många gör inte likadant hemma som dom lär ut tyvärr)[/QUOTE]
Finns alldeles för många som är jätteduktiga på tävlingsbanorna men använder för hårda metoder hemma. (är fortfarande ny inom western så jag vet flest inom dressyr/hoppning)
Jag fortsätter men denna frågan istället; Om ni fick välja vilken tränare ni ville i SVERIGE, som skulle få träna era hästar i valfria månader. Alltså vilken tränare ni skulle vilja skicka era hästar till på träning. Tänk inte på kostnad eller något sånt nu, bara vad ni ckulle vilja.
Svår fråga, vet inte så många kända men Ronny Åhman är ganska duktig. Skulle nog skicka hästen till han Eller skicka o skicka, han bor 10 min. från mig hehe
Kropp & Själ Jag kör också på dans. Jag har testat pardans, men det var inte för mig. Däremot har jag gått på typ showdans, orientalisk dans mm. Man...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.