Om nh i radio

Camilla_H

Trådstartare
Ja, eller iaf om mig som håller på med NH och vad det har gett mig, kan man höra i P1 torsdagen den 21 september ca 21:40 (programmet börjar 21:00 men inslaget med mig är senare).

För den som intresserad...
 
Sv: Om nh i radio

Roligt!!! Radio är ett fint gammalt medium som nästan glöms bort ibland. Och det var verkligen länge sen jag hörde något bra i hästväg på radio.
Vad är det för program du medverkar i?
 
Sv: Om nh i radio

Hej tjejen!

Programmet heter "min passion" och jag hade fel om tiden - det sänds 21:28 för att vara exakt. Det ingår som ett inslag i ett program som heter personligt. Allt enligt www.ur.se...
 
Sv: Om nh i radio

Hej!

Var naturligtvis ute och missade därför "ditt" radioprogam. Kan du kort återge vad som sades?

LIA
 
Sv: Om nh i radio

Missade programmet men lyssnade på webben och det var spännande må jag säga. Mycket intressant om hur Spirre reagerade när du mådde dåligt och om dina tankar kring prestation.
 
Sv: Om nh i radio

Tack! Jag försökt själv leta fram programmet men misslyckades förut.

Camilla...bra gjort. :banana:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Senaste veckorna har gymma vid 9/10 tiden på fm vilket jag tycker är väldigt bekvämt i sig. Men problemet är, jag blir SÅ trött...
Svar
5
· Visningar
607
Senast: Seaside
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 089
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 017
Senast: MiniLi
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 674
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp