Om man vill köra enduro men...

canine

Trådstartare
aldrig kört innan, inte äger en cross och är vuxen. Hur gör man då? jag har letat och letat men kan inte hitta någon kurs där man inte behöver ha egen och kunna åka hjälpligt. Känns lite tråkigt ändå, finns det någon här som kör och hur kom ni igång? :)

Kan du inte kontakta någon klubb i närheten och förklara din önskan att få testa? Det är nog inte så vanligt med kurser i den bemärkelsen, men det kanske finns vänliga själar som ställer upp och hjälper dig testa? Vill du sen fortsätta får du nog köpa dig en hoj själv.

Jag säger som ovan, kontakta en klubb och berätta att du är intresserad av att prova. De flesta motorsportsklubbar svämmar över med eldsjälar som säkert låter dig prova eller hjälper dig komma i kontakt med någon som har en gammal hoj du kan köpa och sen prova :)

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 204
Senast: Derivata
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 178
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter

Hästrelaterat