Om ändringen av forumen jan -07

Sv: Utrustning!!

Jag blev först också en aningens förvirrad först, men efter lite letande hittade jag den.;)

Sv: Utrustning!!

http://www.bukefalos.com/f/forumdisplay.php?forumid=12

Det finns flera utrustningsforum nu.. så lite svårt att veta när du skriver bara utrustning. (gäller inte bara dig utan typ alla..)

Fritidsridning
Om att ha ridning som fritidsintresse, för sitt höga nöjes skull, utan större tävlingsambitioner. Inridning diskuteras under Grundutbildning, olika grenars ridning diskuteras under respektive gren.
Underforum: Generell utrustning

Distans
Om sådant som är specifikt för tävlingsgrenen distans. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling.
Underforum: Distansavel, Distansutrustning, Distansgnägg

Dressyr
Om sådant som är specifikt för tävlingsgrenen dressyr. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling.
Underforum: Klassisk Ridkonst, Dressyravel, Dressyrutrustning, Dressyrgnägg

Fälttävlan
Om sådant som är specifikt för tävlingsgrenen fälttävlan. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling.
Underforum: Fälttävlansavel, Fälttävlansutrustning, Fälttävlansgnägg

Galopp
Om sådant som är specifikt för tävlingsgrenen galopp. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling.
Underforum: Galoppavel, Galopputrustning, Galoppgnägg

Hoppning
Om sådant som är specifikt för tävlingsgrenen hoppning. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling.
Underforum: Hoppavel, Hopputrustning, Hoppgnägg

Islandshäst
Om sådant som är specifikt för islandshäst-tävlingsgrenarna. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling.
Underforum: Islandshästavel, Islandshästutrustning, Islandshästgnägg

Körning
Om sådant som är specifikt för tävlingsgrenen körning. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling.
Underforum: Körningsavel, Körningsutrustning, Körningsgnägg

Trav
Om sådant som är specifikt för tävlingsgrenen trav. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling.
Underforum: Travavel, Travutrustning, Travgnägg

Western
Om sådant som är specifikt för western-tävlingsgrenarna. Träning, förberedelser för tävling och sådant som gör att man lyckas bra på tävling.
Underforum: Westernavel, Westernutrustning, Westerngnägg

Gnägg

ser inte "Gnägg" på menyn längre??
var tvungen o tittade i mina tidigare inlägg för att hitta dit :confused:

Sv: Gnägg

Gnägg är ett underforum till hästmänniska... man ser underforumen om man klickar på tex hästforum...

suck.
jag hatar alla dessa underforum, klick hit å dit.

lägger fasen ner snart.

Det finns vell visst ett generellt gnägg??? Under hästmänniska så finns det...

Flyttat igen.. under generella finns gnägg avel mm...

Nu lyckades jag hitta fram efter en massa klickande.. Orkar snart inte hålla på att leta mer när jag ska någonstans.. :crazy:

Det är omflyttat sedan jag skrev mitt första inlägg... Nu ligger hästmännsika, ryttarhälsa, gnägg, avel, utrustning under

GENERELLA

Men om du går in via generella så behöver du inte klicka en massa onödiga klick...

Eller hästforum så har du alla underforum....

Plätt lätt

Sv: Om ändringen av forumen jan -07

Just därför tycker jag att forumet blivit bättre!:D

Fast risken är väl kanske att många trådar kommer bli korta och "tråkiga" då buke blir mer uppdelat:confused:

Men gå in på era favoritforum, klicka på "forumverktyg", "prenumerera på detta forumet". Då är det bara att gå till sin kontrollpanel för att nå sina favvis-forum. Jättelätt ju! Då behöver ni inte leta någonting!

Sv: Om ändringen av forumen jan -07

Eller så tror man kanske att de som tidgare struntat i att gå in på andra forum än "sitt" gren-forum numera kan föra fler intressanta diskussioner där, i stället för att bara logga ut.

Kanske de som börjat tycka att forumet är för stort även kan finna glädje i att umgås i lite mindre grupper.

Jag har ingen aning om vem som har rätt i detta fall, men jag är villig att prova detta.
Jag läste någonstans att motståndet mot förändringar sitter i pannloben.
Undrar om det är därför jag slår mig för pannan då och då ;)

Jag har förståelse för att en hel del opponerar sig, då detta är en ganska stor förändring.

Hittade artikeln, orkade inte läsa den, borde kanske göra det, men då kanske jag måste börja tänka på ett helt nytt sätt. ;)
Här är länken i alla fall:
http://www.idg.se/2.1085/1.89125

Ännu lättare är det att lägga till sina favoritforum som snabbknappar i sin webbläsare (funkar iaf i Opera). Ett klick så kommer man direkt till rätt forum.:)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Nu börjar det väl strax bli dags att sluta räkna. 22 år sedan starten 14/5 1996. Den största uppdateringen som skett det senaste året...
Svar
0
· Visningar
1 807
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 358
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama