• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Montéryttare
  • Startdatum Startdatum
Sv: Olycka!?

JAG vet vad som hänt ! Jahnita är ju min häst såå..

Hon är på tok för het. Alltså hon tog i för mkt, kusken försöker bromsa, vilket leder till att hon kväver sig. Hon tuppa av och kusken flög. Som tur var skadade dom sig inte något allvarligt! (TACK GUD)

Hon klara sig undan med ett skrapsår ovanför ögat och näsblod. Hon ser ut att må bra med tanke på omständigheterna..

Ska kolla igenom henne idag och se.. Hon lär ju bli lite stel efter en sådan vurpa..

JAG vet vad som hänt ! Jahnita är ju min häst såå..

Hon är på tok för het. Alltså hon tog i för mkt, kusken försöker bromsa, vilket leder till att hon kväver sig. Hon tuppa av och kusken flög. Som tur var skadade dom sig inte något allvarligt! (TACK GUD)

Hon klara sig undan med ett skrapsår ovanför ögat och näsblod. Hon ser ut att må bra med tanke på omständigheterna..

Ska kolla igenom henne idag och se.. Hon lär ju bli lite stel efter en sådan vurpa..

Det var dig jag väntade på...

Härligt att höra att det gick bra! Sånt där är så läskigt då det kan gå illa...

Hoppas hon kryar på sig!!

Oj, jag hoppas att det gick bra för både häst och kusk.

Mina bekanta råkade ut för en sån grej på Färjestad för en tid sedan. Den hästen klarade sig som tur var helt utan men, jag såg henne i träning nån vecka efteråt.

har nu varit och kollat till henne! Hon är precis som vanligt. Äter, dricker och är lik sig.. Hon är gjord av stål min tjej! :idea: tur de..

Är mkt glad för att det inte blev värre ! Nu letas de montélopp för fulla muggar !! :D :angel: (mkt lugnare när man rider)

Hon ska få vila nu ett tag så hon få lugna ner sig lite..

har nu varit och kollat till henne! Hon är precis som vanligt. Äter, dricker och är lik sig.. Hon är gjord av stål min tjej! :idea: tur de..

Är mkt glad för att det inte blev värre ! Nu letas de montélopp för fulla muggar !! :D :angel: (mkt lugnare när man rider)

Hon ska få vila nu ett tag så hon få lugna ner sig lite..

Vad skönt att höra att det gått bra!!!:bump:

Ja det är bättre för såna krutdurkar att få ridas lite o "coola ner" sig!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
11 740
Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
2 372
Hästmänniskan Hejsan, Jag letade efter min första egna häst för 1 år sedan och jag var och provred ett 8 årigt fullblod när jag råkade hitta hästen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
19 913
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag fortsatte fundera lite på det där med var känslan av osäkerhet över om jag är omtyckt eller ej kommer ifrån. Och det spann mig...
Svar
0
· Visningar
505
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025