olycka i västerbotten..

Kivina

Trådstartare
Med sorg i hjärtat måste jag berätta att en av travtränare Petri Salmelas hästar har varit tvungen att avlivas efter att en transport åkte av vägen natten till idag på väg hem från travtävlingar på Umåker.

Jag såg hästen live igår, och nu är den borta. :(

Sv: olycka i västerbotten..

Läs mer här: Norran

Hästarna mår efter omständigheterna bra. Personerna som åkte med är lite blåslagna men inget allvarligare. Synd på hästarna men tur att det gick så väl, kunde varit värre

ja, det kunde absolut varit värre...

Skönt att det efter omständigheterna gick så bra.

Synd på den lilla hästen som var tvungen att vandra vidare.

Men vilket väder det var igår, otroligt att det inte hände fler olyckor med tanke på hur det blåste.

Den blåsten har fortsatt här idag. Hade ett träd över en rätt så trafikerad väg i morse när jag åkte som någon redan hunnit forcera men hann se det i tid och larmade in det... lite strömlöst här och var, soptunnor och påstlådor på alla möjliga konstiga ställen...

Jo, här blåser det med idag.. men här tror jag att allt sitter fast bättre redan från början.. eller så har det inte blåst lika hårt här.. De jag pratat med som bor i norrbotten har klagat på vädret idag.. men jag har börjat vänja mig..

Hoppas att det mojnar snart, jag orkar inte med blåsten snart..

jag vill att det slutar! ska på trav i Skeå i morrn och åker med finka...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 890
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 198
Senast: MML
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 919
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
3 009

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka