M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är inne på deras charmiga sida vareviga dag.
Och jag tycker det händer små incidenter mest varje vecka? Än skenade den, än skenade en annan, och en tredje försvann till skogs.
Eller annars är det väl inte mer än genomsnittligt, men eftersom de har en herrans massa hästar på härliga Lökene så händer det mer?
Fast en sak är klar, de andra tränarna skriver kanske inte om sina små äventyr på hemsidan? Men jag blir hursomhelst glad i sinnet av att läsa Annikas (felstavade) rader....
Från GOOPS nyheter
Fredags fräckis
Lille Tom, han var den som alltid var snabbast klar med alla prov i klassen. För att han inte skulle "sabba" för resten av barnen,fick han en extra uppgift av fröken
-Tom Du som är så flink, jag har ett extra sporsmål till Dej.
Det sitter 5 fåglar på en gren. Du har med dej en hagel bössa o skjuter en av dem, Hur många sitter kvar?
Ingen- svara Tom
- Vad menar Du...ingen, frågar fröken.
- Ja, en stupar i backen och de andra flyr skrämt.
Fröken nickar -Svaret skulle varit 4 , men jag liker måten Du tänker.
Lite senare räcker Tom upp handen
Fröken kan jag få fråga Dej en sak
- För all del,
Okay , 3 damer står vid hemglass bilen och får varsin glass, En slickar på glassen, den andra biter i den, o den tredje suger på sin glass
Vem av dem är gift?
Fröken rodnar:- Jag vet inte, men det måste väl vara hon som suger på glassen,
Nej fröken, Det är hon som har ring på fingret, men jag liker måten Du tänker på.
jag förstår fortfarande inte den
läst minst tio ggr, men nä