olle goop i olycka

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
Sv: olle goop i olycka

Härlig inställning :rofl: :rofl: :rofl:

"Kanske lämpligt skaffa ny tax nu? han har tid att få den rumsren på två veckor. "

Jag är inne på deras charmiga sida vareviga dag.
Och jag tycker det händer små incidenter mest varje vecka? Än skenade den, än skenade en annan, och en tredje försvann till skogs.
Eller annars är det väl inte mer än genomsnittligt, men eftersom de har en herrans massa hästar på härliga Lökene så händer det mer?

Fast en sak är klar, de andra tränarna skriver kanske inte om sina små äventyr på hemsidan? Men jag blir hursomhelst glad i sinnet av att läsa Annikas (felstavade) rader....:love:

Från GOOPS nyheter :rofl: :rofl: :rofl:

Fredags fräckis
Lille Tom, han var den som alltid var snabbast klar med alla prov i klassen. För att han inte skulle "sabba" för resten av barnen,fick han en extra uppgift av fröken
-Tom Du som är så flink, jag har ett extra sporsmål till Dej.
Det sitter 5 fåglar på en gren. Du har med dej en hagel bössa o skjuter en av dem, Hur många sitter kvar?
Ingen- svara Tom
- Vad menar Du...ingen, frågar fröken.
- Ja, en stupar i backen och de andra flyr skrämt.
Fröken nickar -Svaret skulle varit 4 , men jag liker måten Du tänker.
Lite senare räcker Tom upp handen
Fröken kan jag få fråga Dej en sak
- För all del,
Okay , 3 damer står vid hemglass bilen och får varsin glass, En slickar på glassen, den andra biter i den, o den tredje suger på sin glass
Vem av dem är gift?
Fröken rodnar:- Jag vet inte, men det måste väl vara hon som suger på glassen,
Nej fröken, Det är hon som har ring på fingret, men jag liker måten Du tänker på.

Jag är inne på deras charmiga sida vareviga dag.
Och jag tycker det händer små incidenter mest varje vecka? Än skenade den, än skenade en annan, och en tredje försvann till skogs.
Eller annars är det väl inte mer än genomsnittligt, men eftersom de har en herrans massa hästar på härliga Lökene så händer det mer?

Fast en sak är klar, de andra tränarna skriver kanske inte om sina små äventyr på hemsidan? Men jag blir hursomhelst glad i sinnet av att läsa Annikas (felstavade) rader....:love:

Dels är det mycket hästar, men så är de nog över alg ärliga och talar om vad som händer, jag vet andra stora stall där incidenterna har varit nog så många, men som aldrig skrivs något om... Bla en v75 häst som sprang till skogs torsdag fm, hittades fredag morgon och startade på lördagen...

Herregud, du får inte skrämmas så! :eek:
En annan har ju känsligt hjärta vettu!

:angel:

ja olle då, :( tur att det gick så "bra" ändå :eek: tur i oturen!

jag bara älskar deras hemsida, :p :)

Haha den här då, tyckte ändå den va rätt härlig :rofl:

FF.
Det var skolutflykt och en grupp andra, tredje och fjärdeklassare hade åkt till Täby för skolutflykt.
De skulle lära sej allt om hästar och kapplöpning.
När det var dags för toalettbesök kom de två lärarinnorna överens
om att en skulle passa flickorna och den andra om pojkarna.
Lärarinna som skulle ta hand om pojkarna satt utanför toaletten och väntade ,
när en av pojkarna kom ut och beklaga sej.
-Ingen av oss når upp till pissoaren...
Lärarinnan hade inget val.
Hon gick in, hjälpte pojkarna med byxorna,
lyfte upp dem för att undvika missöden styrde hon även rätt.
Just som hon lyfte en ,
kunde hon inte undgå att se att han var ovanligt välutrustad,
hon koncentreade sej på att inte stirra, och frågade:
Du måste gå i fjärde klass?
Nej, frun svarade han, jag rider Silver arm i sjunde racet.

:rofl: :rofl: :rofl:
ursäkta min humor :o

Från GOOPS nyheter :rofl: :rofl: :rofl:

Fredags fräckis
Lille Tom, han var den som alltid var snabbast klar med alla prov i klassen. För att han inte skulle "sabba" för resten av barnen,fick han en extra uppgift av fröken
-Tom Du som är så flink, jag har ett extra sporsmål till Dej.
Det sitter 5 fåglar på en gren. Du har med dej en hagel bössa o skjuter en av dem, Hur många sitter kvar?
Ingen- svara Tom
- Vad menar Du...ingen, frågar fröken.
- Ja, en stupar i backen och de andra flyr skrämt.
Fröken nickar -Svaret skulle varit 4 , men jag liker måten Du tänker.
Lite senare räcker Tom upp handen
Fröken kan jag få fråga Dej en sak
- För all del,
Okay , 3 damer står vid hemglass bilen och får varsin glass, En slickar på glassen, den andra biter i den, o den tredje suger på sin glass
Vem av dem är gift?
Fröken rodnar:- Jag vet inte, men det måste väl vara hon som suger på glassen,
Nej fröken, Det är hon som har ring på fingret, men jag liker måten Du tänker på.

jag förstår fortfarande inte den :o
läst minst tio ggr, men nä :confused:

jag förstår fortfarande inte den :o
läst minst tio ggr, men nä :confused:

ja du.. läraren menar att den som är gift inte får nåt att suga på om du fattar va ja menar ;) medans dom andra antagligen får de :D :banana:

då va de ny fredagsfräckis igen..

Tom är en kille på 12 år som är ute i går på Red Light district i Amsterdam.Han släpar på en död, tillplattad groda i ett rep efter sej. han stannar till vid en bar o säger till Madame
" Jag vill ha sex med en av Era flickor, jag vet jag är ung men jag har mycke pengar.
Madame släpper in pojken o frågar
Vilken flicka vill Du ha?
- Jag vill ha en med en riktigt äcklig könssjukdom"
- Sagt o gjort han hade ju mycke pengar
- Då ska Du välja Nancy
Pojken skyndar sej till Nancy´s rum, har sex med henne. Efter en halvtimme kommer pojken ut, släpande på sin platta groda. Madame kan inte låta bli o fråga varför pojken just ville ha en sån flicka med den äckliga sjukdomen.
Pojken svarar:
- När jag kommer hem, så kommer jag vara ensam med barnvakten, jag vet hon gillar småpojkar, alltså vill hon ha sex med mej.På det sättet får hon en läskig sjukdom.
När min pappa sen kör hem barnvakten, ger han säkert henne "ett nummer" i baksätet.... o när han sen kommer hem sätter han säkert på mamma också. Och i morgon kommer mamma säkert ha sex på köksbordet med mjölkbudet, för det brukar hon ha...Och det är honom jag vill åt, för den djäveln har kört över min groda!"

vet inte va ni tycker men jag tycker den va klockren :D

jag kan ju inte mer än bara hålla med, den va ju bara sååå :rofl: :rofl: :rofl: :banana:

"En pratstund med sonen var tänkt, nu har han en biltelfon som surrar hela tiden, fick njuta av hans musik, Båten Anna bla." :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter På fredag, 3 februari, med start klockan 19 avslutas Trottex digitala auktion till förmån för Olle Goops Minne. Just nu är det 24...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: Gunnar
·
Ridning Jag är 25 år gammal och har haft ett stort hästintresse hela livet.Började rida på ridskola i 6-årsåldern och red en gång i veckan tills...
Svar
13
· Visningar
2 372
Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 744
Senast: MayGrace
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En av svensk travsports största ikoner genom tiderna, lägger körhandskarna på hyllan. Nu har Olle Goop kört sitt sista travlopp.
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025