C
Cheeky_nicke
Kan man ha de när Hästen ska glänsa lite mer ? T.ex. vid ögonen och mulen.("Där vi skinet") ? Funkar de? Elr, måste man ha Barnolja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vet att det fungerar med vanlig matolja och olivolja o matolja e la samma sak eller?? bara med oliver istället för solroser el va de e dom har i
Det går säkert bra. Själv använder jag vaseline.
Immer
Pratade med min vet. om att ha matolja på hästen (visserligen i ett annat sammanhang, men ändå...) och han varnade mig skarpt för det, för när det är varmt ute o solen ligger på kan oljan börja koka , och därmed ge brännskador.
Bara så du har fått höra det iaf...
Visst glänser det.
Men som KesoNero skriver, se upp när det är sol och varmt. Men efter uppvisningen/tävlingen är det väl bara att tvätta eller torka av fettet så är det ingen risk att det bränner.
Immer
Pratar vi utställningsarab eller?
Annars borde ju allt damm och skit fastna i oljan på nolltid och du har en dammig häst istället.
Pratade med min vet. om att ha matolja på hästen (visserligen i ett annat sammanhang, men ändå...) och han varnade mig skarpt för det, för när det är varmt ute o solen ligger på kan oljan börja koka , och därmed ge brännskador.
Bara så du har fått höra det iaf...