Olika vagnar..

MittNyaJag

Trådstartare
Bara för o vara lite tjatig i mitt trådinförande.. :rofl:

Om man nu har sele med draglinor och allt, (lutar åt equilex billiga, fast med mina lokor..) om jag då får för mig att köra någon annan vagn än min rockard (som ännu inte är byggd.. :angel: ) kan man då köra "vad som helst" för vagn, bara den har svängel?
Tänkte på sånna vagnar med träskaklar i "U"-form..

Massa konstiga idéer på kvällskvisten.. ska sova nu. *lova*

Sv: Olika vagnar..

Ska du nog kunna, du lägger ju bara skaklarna i skakelhållaren. Bakselen och bröstan gör att den stannar i läge. Tillverka en lös svängel som du kan fästa med ex ett kohalsband, så kan du använda den på en annan vagn om du vill testa nån annan vagn. Men på din vanliga rockard rekommenderar jag dig att svtesa fast den ordentligt, det blir mycket bättre.

Sv: Olika vagnar..

Jajamen, på rockarden blir den svetsad ordentligt..
sambon ligger i hårdträning nu under vintern så han kan fixa min vagn när bilen är klar. :D

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 339
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 905
Senast: Nominous
·
Hemmet Jag hoppas kunna köpa hus nästa år. Men som Stockholmsbo och ensamstående med en medellön, har jag inte mycket pengar att spela med. Så...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 657
Senast: MissFideli
·
Gravid - 1år Efter många om och men bestämde vi oss för att ta tag i nattammandet i måndags. Mina bröst ömmar när han äter och det ena har han bitit...
Svar
17
· Visningar
1 755
Senast: vindvissla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka