Olika saker att göra med en frolic :)

Sv: Olika saker att göra med en frolic :)

Tänk vad roligt man kan ha med en frolic :D

Så söt :)

Haha, jaa, lite roar dom små :P
Och ja, det är knappt så man förstår att en så söt lite sak kan vara så full av upptåg och bus :D

Sådär håller min valp på också ibland. :D Han har hållit på hela morgonen med en frolic...

.....I höst/vinter. Tillverkas i Juli :cool: :crazy:

Ja men just, visst va den en schäfer? Vilken variant ? Skulle gissa bruksschäfer va?
Å bli de en tik lr en pojke?
1000 frågor :)

Tror jag skulle längta ihjäl mej om jag var i din situation.. Alla mina hundköp har varit ganska impulsiva.
Eller, jag har ju varit inne på att skaffa en till hund under en period inför varje valpköp, men så helt plötsligt hittar jag en trevlig kombination av hundar och en otingad valp, och vips så är det bara några veckor tills den ska komma hem :D

Senast ändrad av en moderator:

Ja men just, visst va den en schäfer? Vilken variant ? Skulle gissa bruksschäfer va?
Å bli de en tik lr en pojke?
1000 frågor :)

Tror jag skulle längta ihjäl mej om jag var i din situation.. Alla mina hundköp har varit ganska impulsiva.
Eller, jag har ju varit inne på att skaffa en till hund under en period inför varje valpköp, men så helt plötsligt hittar jag en trevlig kombination av hundar och en otingad valp, och vips så är det bara några veckor tills den ska komma hem :D

Japp det blir en schäfer tillslut..Någon lyckades övertyga mig :angel:
Och en bruksare såklart! Jag ska tävla lydnad och skydd är det tänkt och eftersom att jag inte har varit så insatt i schäfer förut så har det tagit ett tag + med massor av hjälp att hitta något som skulle passa. Nu är det gjort iaf och det blir förhoppningsvis en tik. Men man ve tju inte, finns det ingen tik kvar få rjag väl ta en hane då. Lilla westien blir nog glad då, hans bästis var en schäfer:D

Jag vill också att det bara ska vara några veckor! :bump:

Förresten..hur stor är en kelpie?

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 561
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en hund (Terrier Brasileiro tik på ca 2 år) som sedan hon var ca 3 månader uppvisat symptom på allergi...
2
Svar
23
· Visningar
2 719
Senast: Sandora
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 837
Övr. Hund Några av mina vänner har lite olika hundproblem och jag är nyfiken på hur ni skulle lösa dessa. Hur skulle ni råda dem? Familj med två...
2
Svar
22
· Visningar
3 652
Senast: Frost116
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Höstföräldrar 2023
  • Kalla hamburgare
  • Västeråsträffstråden