E
Egonson
Vad för olika sorter på Lusernhack finns det, vad har dom för värden och vad är priset per kg?
OBS! Lusernhack!
OBS! Lusernhack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BeastieBabe skrev:aha.. foderstatsuträknare antar jag
jag håller på att göra en prislista jag (kg/förpackning, pris/förpackning, kilopris på alla olika storlekar på förpackning oxå, visste du att krafft miner i hink är dubbelt så dyra som karfft miner i säck! bara för att dte är hink typ).. jag gör allt i min foderstatuträknare.. dom är så praktiska när man fått till dom precis såsom man vill ha dom.. fast det tar ett tag att bli helt nöjd.. jag har nog gjort 7-8 versioner..
BeastieBabe skrev:hehe nja.. måste rensa upp lite i det först, har ca 20 olika blad, uträknaren tar ett blad och sedan är det namn och foderskyltar, bakgrunder till skyltar, speciella massuträkningar, ett kvotblad, prislistor, och massor av annat.. så det måste fixas upp först
sedan kanske jag lägger ut det för att andra ska kunna få ta del av det..
BeastieBabe skrev:aha.. foderstatsuträknare antar jag
jag håller på att göra en prislista jag (kg/förpackning, pris/förpackning, kilopris på alla olika storlekar på förpackning oxå, visste du att krafft miner i hink är dubbelt så dyra som karfft miner i säck! bara för att dte är hink typ).. jag gör allt i min foderstatuträknare.. dom är så praktiska när man fått till dom precis såsom man vill ha dom.. fast det tar ett tag att bli helt nöjd.. jag har nog gjort 7-8 versioner..
BeastieBabe skrev:ja, undrar egentligen varför man ska betala så mycket för en hink som man knappt kan få upp med bara händerna.. jag måste alltid använda hovkrats för att locket är så vasst.. *känsliga fingrar*
häller alltid över i glassburkar och ställer undan resten.. mycket prydligare så..
skulle inte tro att krafft har så gamla analyser på ett foder som används så mycket.. dessutom samarbetar Krafft med analycen och dom säljer inte heller något annat foder än för häst (enligt krafft.nu) så varför skulle dom ha analyser för ko?Capable Case skrev:Jag vet inte hur det är med dedt nuförtiden. Men förut så var just Pelletserna analyserade för ko fast det var innan krafft tog över dem från Bobergs så nu vet jag inte om det finns!