Vad är en kapselgarderob? Har läst det på olika ställen i tråden
Stilen har definitivt förändrats med åren här. Först var det jazzbyxor, linnen med tunna axelband å buffalo skor. Mamma vägra köpa sånna till mig men min bästis hade 3 par!! Så jag fick låna ofta, till min stora lycka
Efter det blev det punkar stil, jag var en trotsig tonåring i en väldigt traditionell skola som ville provocera + att musiken är/var ju bra. Hade ett par lila Dr Martens som jag älska å ha på mig!
Sen blev det typ mer generellt, skulle tjäna egna pengar, gå i skola och ha häst, då blev det till lite vanlig stil och det jag hade råd till, typ Vero Moda och HM. Valde dock mkt svart
Klart jag kunde forstsatt med punkstilen men började när jag blev lite äldre att tröttna på den typen av uppmärksamhet man får med en sån stil. Jag var ordentligt med bra betyg och hade en sund inställning men folk utgick ifrån att jag skolkade och att jag hade en dålig attityd till det mesta.

Blev liksom roligare med uppmärksamhet för att man ser "fin" ut och folks attityd och första intryck till en blev bättre. Älskar själv folk som ser annorlunda ut och klär sig spännande, är tufft. Tycker det e jättekul å se på folks stilar i stora städer, bara ta en fika och sitta och se på folk som går förbi.
Nu blandar jag dyrt och billigt. Älskar å fynda fint och klär mig ganska praktiskt, vill samtidigt gärna vara fin i snygga fladdriga toppar och liknande. Har gärna klänning och strumpbyxor i hög denier (svarta) då jag tycker det är enkelt å bekvämt. Får ofta höra så fin du är när jag kommer i klänning men det väljer jag ofta så jag inte behöver sätta ihop en outfit, den e ju liksom färdig ihopsatt
Just nu är jag hög gravid och satsar på komfort

favorittoppen är en vit t-shirt med tryck: en dinosaur som säger, - wrooooaw också står det preggosaurus på