Oldtimer xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Binsan
  • Startdatum Startdatum
B

Binsan

Är det nån som vet lite mer om oldtimer xx och hur han var i humöret o rent allmänt dom få åren han stod i sverige???
vet bara att han har 989 på gångarter och var framgångsrik galoppör i 12 säsongen innan han blev dressyrhäst.

Vet nån hans tävlingsresultat i dressyren?

han har visst en avkomma i tyskland som går ***-fälttävlan med plac, för övrigt vet jag om tre avkommer här i sverige. där två av dem är 7 år, är det den äldsta generationen tro?

Hati nånting blev visst 4:a i fyraårs championatet för 2 år sedan...

Sv: Oldtimer xx

Jag har en valack e: Oldtimer xx, född 98. Verkligen en supertrevlig häst, dock mkt nerver. Väldigt bra gång, stora rörelser, mkt tillgiven och kärleksfull, lär sig väldigt snabbt. Stor och reslig.
Vet inte så mkt om Oldtimer, men vad ja hört så präglar han sina avkommor i stor grad, både vad gäller temperament och utseende. Han gick själv St George dressyr. Tror jag har en bild på et sto efter honom som går höga klasser i dressyr, pma mig.

Liknande trådar

Avel Jag har letat runt lite efter information om hingsten Lipton, och inte hittat så mycket som jag önskar. Tyvärr är väl tvisten om...
Svar
11
· Visningar
4 030
Senast: sinpol
·
Avel Ja, nu så ska vi få hem vårat SWB-sto från fodervärden sådär lite hastigt, och funderar på vad vi ska ta oss till med henne. Först och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
9 574
Senast: Ramona
·
S
  • Låst
Avel Jag skulle vilja veta lite mer om Mr Carrera xx, tycker att han verkar vara en riktigt bra fullblodshingst för halvblodsavel. Han verkar...
Svar
7
· Visningar
2 320
Senast: ameo
·
G
Avel Sitter med en gammal hingstkatalog (2005) och funderar över nästa säsong. Finns Tiger Bill xx kvar i avel* och hurdana är hans avkommor...
Svar
10
· Visningar
1 902
Senast: Tussilago
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Uppdateringstråd 31