old mac's!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tican
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 748
T

Tican

vår islänning har grymt dåliga hovar, men de blir sakta bättre nu när han är avskodd. däremot är han ömfotad som sjutton (inte konstigt, ankfot). då måste väl old mac's vara lämpligt? nån som har erfarenheter? :)

..eller kanske annat märke fast liknande modell? (min föraning är att det är hööks kopia av något betydligt bättre, som det brukar vara :p )

Sv: old mac's!

Old Macs tror jag inte är en kopia på något bättre, däremot så tycker jag det finns bättre - och framför allt enklare att använda än just dem.

Jag har prövat både Old Macs, Boa Boots och Easyboot Epics. Kan rekomendera de två sistnämnda. Just nu så lutar jag lite mer åt Epicsen, som är SENASTE modellen Easyboots. Vet inte om jag skulle rekommendera de föregående modellerna.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 863
Hästvård Jag skulle gärna vilja höra lite förslag och gisssningar på vad som kan vara fel på min häst. Har bokat kliniktid, men först om en...
Svar
5
· Visningar
2 701
Senast: bellala
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som... 2
Svar
29
· Visningar
9 063
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Jag har en Chihuahua hane på 3 år som för tre mån sedan genomgick en större operation när han fick urinstenar som inte gick att spola... 2
Svar
24
· Visningar
6 048
Senast: nilie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31